.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جلسه گفتگو و تبادل نظر علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با جمعی از افراد شاخص سیاسی برگزار شد. جلسه دبیر شورای عالی امنیت ملی با جمعی از چهره های سیاسی درباره اتفاقات اخیر
جلسه گفتگو و تبادل نظر علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با جمعی از افراد شاخص سیاسی برگزار شد.(ادامه)
مجری برنامه جهان‌آرا به ذکر جزییات بیشتری از برنامه زنده شب گذشته «جهان آرا» در شبکه افق پرداخت. جزئیات حواشی شب گذشته «جهان‌آرا» در گفت‌وگو با مجری برنامه
مجری برنامه جهان‌آرا به ذکر جزییات بیشتری از برنامه زنده شب گذشته «جهان آرا» در شبکه افق پرداخت.(ادامه)
شمال نیوز : درحالی که انتظار می‌رفت کابینه سیزدهم، فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی و جنسیتی چیده شود، اما تا اینجای کار خبری از حضور زنان در کابینه رئیسی نیست. زنان در کابینه رئیسی معاون می‌ شوند یا استاندار یا...؟/جالی خالی در پازل ِدولت
شمال نیوز : درحالی که انتظار می‌رفت کابینه سیزدهم، فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی و جنسیتی چیده شود، اما تا اینجای کار خبری از حضور زنان در کابینه رئیسی نیست.(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
محسن هاشمی لیست ۱۹ نفره ۱۴۰۰ کارگزاران را تکذیب کرد؟
رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: تا جایی که در آن گفت‌وگو مدنظر من بوده، ذکر این نام‌ها صرفا عنوان‌کردن نام کسانی بوده است که در جبهه اصلاحات از آنها به‌عنوان نامزدهای بالقوه سخن به‌میان می‌آید.(ادامه)
رییس شورای مرکزی کارگزاران در گفت‌وگو با ایسنا از لیستی پرده برداشت که نام تمامی نامزدهای بالقوه جریان اصلاحات در انتخابات ۱۴۰۰ در آن یافت می‌شود / در این فهرست نام های متعددی دیده می شوند که اصلاح طلبان در صدد دعوت از ....+ اسامی کامل(خبر)
(ادامه)


رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اعلام اسامی کاندیداهای احتمالی ریاست‌جمهوری این تشکل سیاسی اصلاح‌طلب، فرایند حضور کارگزاران در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد. ۱۹ کاندیدای احتمالی کارگزاران برای انتخابات ۱۴۰۰ | ۳ وزیر روحانی و ۲ زن در میان نامزدهای کارگزاران
رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اعلام اسامی کاندیداهای احتمالی ریاست‌جمهوری این تشکل سیاسی اصلاح‌طلب، فرایند حضور کارگزاران در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد.(ادامه)
ویروس شاید در مرحله ابتلا وزیر و وکیل نشناسد، اما مطمئنا پس از ابتلا، آنچه اهمیت می‌یابد خدمات اجتماعی حاکمیتی، تصمیمات کلان در شرایط بحران، امکانات در اختیار فرد مبتلا، دسترسی به دارو و درمان مناسب است. کدام مقامات و چهره‌های سیاسی به کرونا مبتلا شده‌اند؟
ویروس شاید در مرحله ابتلا وزیر و وکیل نشناسد، اما مطمئنا پس از ابتلا، آنچه اهمیت می‌یابد خدمات اجتماعی حاکمیتی، تصمیمات کلان در شرایط بحران، امکانات در اختیار فرد مبتلا، دسترسی به دارو و درمان مناسب است.(ادامه)
۹ ماه مانده به انتخابات ۱۴۰۰، اصلاح‌طلبان موضعی دوگانه در قبال انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم دارند. از یکسو جایگاه ریاست‌جمهوری را کم‌اهمیت توصیف می‌کنند و از سوی دیگر برای ماندن در دولت به‌دنبال راه چاره‌اند. سناریوی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰ / عبور از روحانی، به‌دنبال اصلاحات ساختاری / دولتی‌ها با ۲ نامزد به صحنه می‌آیند؟
۹ ماه مانده به انتخابات ۱۴۰۰، اصلاح‌طلبان موضعی دوگانه در قبال انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم دارند. از یکسو جایگاه ریاست‌جمهوری را کم‌اهمیت توصیف می‌کنند و از سوی دیگر برای ماندن در دولت به‌دنبال راه چاره‌اند. (ادامه)
فرزانه یگانه‌راد بانوی مازندرانی اهل نوشهر که در پنجمین دوره به عنوان یکی از ۲۰ بانوی کارآفرین برتر کشور انتخاب شده بود ، مورد تجلیل قرار گرفت.
بانوی مازندرانی کارآفرین برتر کشور تجلیل شد
فرزانه یگانه‌راد بانوی مازندرانی اهل نوشهر که در پنجمین دوره به عنوان یکی از ۲۰ بانوی کارآفرین برتر کشور انتخاب شده بود ، مورد تجلیل قرار گرفت. (ادامه)
ادعاهای رئیس بنیاد مستضعفان درباره املاک این بنیاد در برنامه تلویزیونی با موجی از واکنش های سیاسون مواجه شد. ولوله فتاح در دفتر خاتمی و احمدی‌نژاد، مدرسه حدادعادل و کاخ مرمر/ادعاهای رئیس بنیاد مستضعفان بوی انتخابات می دهد؟ / فتاح فضای مجازی و رسانه ای را یکباره تسخیر کرد(خبر)
ادعاهای رئیس بنیاد مستضعفان درباره املاک این بنیاد در برنامه تلویزیونی با موجی از واکنش های سیاسون مواجه شد.(ادامه)
اعترافات پدر «رومینا»، دختر ۱۴ ساله ای که با داس به قتل رسید
مرد خشمگین که در اقدامی هولناک دختر ۱۴ ساله‌اش را به قتل رسانده در حالی بازداشت شده که مدعی است برای دفاع از ناموسش مرتکب این جنایت شده است.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت : اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همواره از طرح های اینچنینی که در راستای تامین سلامت  و اشتغال خانواده ها شکل بگیرد استقبال و حمایت می کند ..... قاسمی طوسی : پیشران های تولید کننده پوشاک مازندران در مسیر تولید ماسک و گان هدایت شدند
شمال نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت : اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همواره از طرح های اینچنینی که در راستای تامین سلامت و اشتغال خانواده ها شکل بگیرد استقبال و حمایت می کند .....(ادامه)
بازگشت معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور به محل کار +عکس
معاون رئیس جمهور پس از طی درمان ⁧ کرونا ⁩به محل کارش بازگشت و به ادامه فعالیت پرداخت(ادامه)

گزارش‌های متعددی حاکی از آن هستند که درویروس کرونا اجزایی وجود دارد که به اچ آی وی مرتبط است و نمی‌توانند به طور طبیعی تولید شوند. چه کسی ویروس کرونا را ساخته؟ آمریکا، اسرائیل یا چین؟
گزارش‌های متعددی حاکی از آن هستند که درویروس کرونا اجزایی وجود دارد که به اچ آی وی مرتبط است و نمی‌توانند به طور طبیعی تولید شوند.(ادامه)
تصویری قدیمی از ابتکار و مرحوم حسین شیخ‌الاسلام
خبر آنلاین : معصومه ابتکار و حسین شیخ‌الاسلام در سفارت آمریکا در تهران پس از اشغال توسط "دانشجویان خط امام" در سال ۱۳۵۸. حسین شیخ‌الاسلام به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. خانم ابتکار، معاون امور زنان رئیس‌جمهور ایران از جمله مسئولان جمهوری اسلامی است که به ویروس کرونا مبتلا شده است.(ادامه)
۲۰ نماینده مجلس کرونا دارند!
با مثبت اعلام شدن تست کرونای معصومه آقاپور علمشاهی نماینده شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی، تعداد نمایندگان مبتلا به ویروس کرونا به ۲۰ نفر رسید.(ادامه)
یکصدایی مسوولان برای مقابله با کرونا
10روز پیش کرونا وارد کشور شد، ویروس نوظهور همه گیری که بیش از 40 کشور دنیا درگیر آن هستند و ایران هم از آن مستنثی نیست البته که یکصدایی مسوولان، گروه ها و جناح های سیاسی و نمایندگان مجلس برای مقابله با آن جای تامل دارد.(ادامه)
این روزهای پسا کرونایی که خلق الله از این داروخانه به آن لوازم پزشکی در به در به دنبال یک جفت ماسک و چهار قاشق ماده ضد عفونی کننده هستند، شیر پاک خوردن و جایز الخطا بودن ابوالبشر بدجور کار دست مردم عادی جامعه داده است.... اقبال مسئولان و کیت تشخیص کرونا!(بخوانيد)
این روزهای پسا کرونایی که خلق الله از این داروخانه به آن لوازم پزشکی در به در به دنبال یک جفت ماسک و چهار قاشق ماده ضد عفونی کننده هستند، شیر پاک خوردن و جایز الخطا بودن ابوالبشر بدجور کار دست مردم عادی جامعه داده است....(ادامه)
تست کرونای کدامیک از مسئولان مثبت بوده است؟
بیماری کرونا، این روزها مهم‌ترین موضوعی است که در تمامی سطوح جامعه اعم از نهادهای سیاسی رسمی و محافل شخصی افراد مطرح می‌شود. از همان لحظه‌ای که در ۳۰ بهمن ( ۱۹ فوریه) مرگ دو نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در شهر قم از سوی وزارت بهداشت مطرح شد، التهابی فراگیر بر کشور حاکم شد. این ویروس میان غنی، فقیر، مسئول، غیر مسئول، پیر، جوان و... تفاوتی قائل نمی‌شود، دامن‌گیر بخشی بزرگ از شخصیت‌های سیاسی و مسئول کشور نیز شده است. (ادامه)
تست کرونای معصومه ابتکار مثبت اعلام شد
(ادامه)
عکس/ همسر رییس جمهور در نشست زنان مدیر
همزمان با روز زن نشست زنان ایرانی با حضور حسن روحانی، رییس جمهور و معصومه ابتکار معاونت زنان و امورخانواده ، تعدادی از وزرا و تعدادی از نمایندگان مجلس برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز :  در حالیکه حدود سه ونیم میلیون زن سرپرست خانوار در کشور وجود دارند، دولت در لایحه بودجه خود سهم بیمه این زنان را حذف کرده است. این در حالی است که در سال‌های گذشته ردیف بودجه زنان سرپرست خانوار وجود داشته است..... حذف بیمه سه میلیون زن سرپرست خانوار در بودجه ۹۹/ بودجه‌ای که حقوق اولیه را هم نادیده گرفته است!
شمال نیوز : در حالیکه حدود سه ونیم میلیون زن سرپرست خانوار در کشور وجود دارند، دولت در لایحه بودجه خود سهم بیمه این زنان را حذف کرده است. این در حالی است که در سال‌های گذشته ردیف بودجه زنان سرپرست خانوار وجود داشته است.....(ادامه)
در ماه‌های منتهی به انتخابات اسفندماه مجلس، هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب، مدام در حال زمزمه کلیدواژه‌هایی هستند تا ضمن آسیب شناسی روند حرکتی پیشین، بدنه رای شان را نیز با تکیه بر همان کلیدواژه ها اقناع کرده و راهی صندوق های رای کنند. بازی با کلمات سیاسیون تا انتخابات ۹۸/کلیدواژه‌ها قبل از شعارها آمدند+جدول
در ماه‌های منتهی به انتخابات اسفندماه مجلس، هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب، مدام در حال زمزمه کلیدواژه‌هایی هستند تا ضمن آسیب شناسی روند حرکتی پیشین، بدنه رای شان را نیز با تکیه بر همان کلیدواژه ها اقناع کرده و راهی صندوق های رای کنند.(ادامه)
معاون رئیس‌جمهور راهی زندان شد! +تصویر
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده همراه احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران از زندان زنان در ساری بازدید کرد. (ادامه)
معصومه ابتکار در زندان‌ زنان (+عکس)
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده همراه احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران از زندان زنان در ساری بازدید کرد. معصومه ابتکار در صفحه توییترش نوشت: «‌بازدید زندان‌های زنان در شهرهای مختلف وگفتگوی چهره به چهره با زندانیان امکان ارزیابی و ارایه گزارش جامع وضعیت زندان‌ها و زندانیان و پیگیری سیاست‌های متناسب را فراهم می‌کند. تلاش‌های زیادی توسط مددکاران و مدیران برای بهبود شرایط صورت می‌گیرد.(ادامه)
دکتر معصومه ابتکار معاون رییس‌جمهوری در امور بانوان و خانواده در سفری یک‌روزه به مازندران در برنامه های مختلفی شرکت کردند.
دیدار با خانواده شهید کلانتری ،شرکت در جلسه شورای برنامه‌ ریزی مازندران و نشست با بانوان فعال مازندرانیهمچنین بازدید از کارگاه تولید صنایع دستی بانوان نقشینه ساری و شرکت های دانش بنیان در پارک علم و فناوری مازندران از جمله فعالیت های این سفر یک روزه بود.

انعقاد تفاهم نامه توسعه شبکه دولت استان مازندران و رونمایی از سند ارتقای وضعیت زنان مازندران نیز با حضور معاون رییس‌جمهوری در امور بانوان و خانواده انجام شد. سفر یک‌روزه معصومه ابتکار به مازندران(خبر)
دکتر معصومه ابتکار معاون رییس‌جمهوری در امور بانوان و خانواده در سفری یک‌روزه به مازندران در برنامه های مختلفی شرکت کردند. دیدار با خانواده شهید کلانتری ،شرکت در جلسه شورای برنامه‌ ریزی مازندران و نشست با بانوان فعال مازندرانیهمچنین بازدید از کارگاه تولید صنایع دستی بانوان نقشینه ساری و شرکت های دانش بنیان در پارک علم و فناوری مازندران از جمله فعالیت های این سفر یک روزه بود. انعقاد تفاهم نامه توسعه شبکه دولت استان مازندران و رونمایی از سند ارتقای وضعیت زنان مازندران نیز با حضور معاون رییس‌جمهوری در امور بانوان و خانواده انجام شد.(ادامه)
شمال نیوز : وی به استناد به شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور با عنوان حمایت از بانوان، بیان کرد: 49 و 62 صدم درصد جمعیت استان مازندران با بانوان تشکیل می‌دهند و پیام این بانوان هم عدم انتقال آب دریای خزر است..... پیفام احمدی لاشکی به روحانی : رئیس جمهور راهکار دیگری برای حل مشکل آب استان‌های دیگر داشته باشد
شمال نیوز : وی به استناد به شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور با عنوان حمایت از بانوان، بیان کرد: 49 و 62 صدم درصد جمعیت استان مازندران با بانوان تشکیل می‌دهند و پیام این بانوان هم عدم انتقال آب دریای خزر است.....(ادامه)
معاون رئیس جمهور: جامعه ایران زنده و پویا است
معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت: جامعه و ملت ایران به رغم تحریم های ظالمانه دشمنان، پویا، زنده و مبارز هستند.(ادامه)
شمال نیوز : معاون معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری یاداور شد: مازندران در ۱۹۲ نوع رقم آماری جایگاه خوبی و در میانه های داده های آماری کشور قرار دارد ..... رونمایی از سند ارتقای وضعیت زنان مازندران در شورای توسعه برنامه ریزی استان
شمال نیوز : معاون معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری یاداور شد: مازندران در ۱۹۲ نوع رقم آماری جایگاه خوبی و در میانه های داده های آماری کشور قرار دارد .....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 11 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.